Gratis verzenden vanaf €65,-
Verzonden binnen 3 werkdagen

Klantenservice

Contact
E: hallo@brainydays.nl
T: +31 (0)20 2615685
(Bereikbaar ma t/m vrij,
10:00-18:00h)


Adres:
Studio & Pick-up point

Jacob van Lennepkade 296
1053NG Amsterdam

Openingstijden Studio:

speciale openingstijden in de zomer

In de zomer zijn we beperkt aanwezig op kantoor en bieden we tijdelijk geen pick-up aan. Wil je toch langs komen dan raden we je aan even een afspraak te maken. Stuur een mailtje naar hallo@brainydays.nl of of bel via 0202615685

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDeal, PayPal, creditcard, handmatig overboeken en voor België met Bancontact.
Kan ik veilig betalen bij Brainy Days?
Uiteraard. We werken samen met betaalsysteem Mollie, zij handelen alle betalingen voor ons af.

Bestellen & Leveren

Waar staan jullie algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden zijn hier te vinden.
Ik weet mijn track&trace code niet
Je ontvangt een mail met de track&trace link zodra we het pakket hebben verzonden. Ben je deze kwijt of kun je de mail niet vinden, dan kunnen wij de track&trace code voor je opzoeken. Stuur een mail naar hallo@brainydays.nl en dan sturen we ‘m op.
Ik wil mijn bestelling wijzigen
Dit kan, mits we natuurlijk het pakket niet al op hebben gestuurd. Stuur je wijziging zo snel mogelijk naar hallo@brainydays.nl of bel op: +31 (0)20615685 (ma t/m vrij, 10:00-18:00h)
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
We sturen altijd een email als de bestelling af is gerond. Mocht je deze niet hebben ontvangen controleer dan je spambox. Helaas komt het wel eens voor dat de mail daar terecht komt. Kun je de mail daar ook niet vinden, stuur dan een mail naar hallo@brainydays.nl, zodat we je verder kunnen helpen. We sturen ook altijd een mail met de track&trace link zodra je pakket verzonden is.
Ik wil mijn bestelling ophalen
**let op** wegens beperkte aanwezigheid op kantoor bieden we in de zomer tijdelijk geen pick-up mogelijkheid

Je kunt je bestelling bij ons ophalen. Tijdens het bestellen kun je kiezen voor “Pick-up bij Brainy Days” en betaal je geen verzendkosten. Je kunt dan op vaste tijden & op afspraak langs komen om je bestelling op te halen. Ook kun je een bestelling retour brengen.

We zijn open op dinsdag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00, maar om er zeker van te zijn dat er iemand aanwezig is raden we je wel aan even een afspraak te maken. Stuur een mailtje naar hallo@brainydays.nl of of bel via 0202615685
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Controleer de status van je bestelling via track&trace, hier staat een verwachte leverdatum bij. Staat er dat pakket al is afgeleverd, kijk dan goed of er niet toch een briefje ligt of vraag rond of iemand anders het pakketje niet aan heeft genomen. We versturen sommige pakketjes als brievenbus pakket, dus die passen gewoon door je brievenbus. Mocht je het pakket echt niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op.
Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn €4,95. Je ontvangt een track&trace code zodra de bestelling is verstuurd. Voor bestellingen boven de €65 is levering in Nederland gratis.

Ruilen & Retourneren

Kan ik een bestelling in de winkel ruilen of terug brengen?
Ja, je kunt langskomen om een bestelling te retourneren of te ruilen. Hiervoor gelden onze standaard retourvoorwaarden.
Hoe kan ik een product terug sturen?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een product terug wilt sturen. Voor retour gelden de volgende voorwaarden:

> Je hebt wettelijk bepaald 14 dagen de tijd om het betreffende product terug te sturen.
> Het product moet nieuw & ongebruikt zijn, waar mogelijk met originele verpakking en labels
> De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.
> Het retour sturen is op eigen risico, dus we raden ten zeerste aan het pakket met track&trace te versturen. Zonder track&trace kan PostNL, of welke andere partij je het mee verstuurd, niets doen als wij het pakket niet ontvangen of als de zending incompleet bij ons aankomt en kunnen wij het dus ook niet vergoeden.
> Noteer op de doos, of leg een briefje in de doos, het bestelnummer zodat we weten om welke bestelling het gaat.

Het pakket kan retour naar:

Brainy Days
Jacob van Lennepkade 296
1053NG Amsterdam

Stuur ons ook een mail naar hallo@brainydays.nl, dan weten we dat het pakket er aan komt en laat ons weten om welke bestelling het gaat.

Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben zullen we binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.
Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag retour
Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben zullen we binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.

Over Brainy Days

Wanneer is de winkel open?
Per 1 februari 2017 hebben we de winkel getransformeerd naar onze studio en is de winkel gesloten. Met de studio kunnen we ons volledig op de webshop & events focussen. Je kunt langs komen om een online order bij ons op te halen. Zo bespaar je de verzendkosten en kun je het product ook eerst echt zien. Ook kun je een bestelling retour komen brengen.

De studio is open op dinsdag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00, maar om er zeker van te zijn dat er iemand aanwezig is raden we je wel aan even een afspraak te maken. Stuur een mailtje naar hallo@brainydays.nl of of bel via 0202615685
Kan ik bij Brainy Days stage lopen?
Leuke en ambitieuze stagiaires zijn altijd welkom! Doe jij een studie in fashion, grafisch vormgeven of online marketing, stuur ons dan je CV + motivatie op hallo@brainydays.nl en dan nemen we contact met je op!
Kan ik bij Brainy Days werken?
Als jij denkt een goede match met het Brainy Days team te zijn willen we dat graag van je horen! Stuur ons je CV + motivatie naar hallo@brainydays.nl en dan nemen we contact met je op.