Gratis verzenden vanaf €65,-
Verzonden binnen 3 werkdagen

Klantenservice

Contact
E: hallo@brainydays.nl
T: +31 (0)20 2615685
(Bereikbaar ma t/m vrij,
10:00-18:00h)


Adres:
Studio & Pick-up point

Jacob van Lennepkade 296
1053NG Amsterdam

Openingstijden:

We zijn open voor pick-up op vrijdag van 14:00 tot 18:00 of op afspraak. Stuur een mailtje naar hallo@brainydays.nl om een afspraak te maken

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDeal, PayPal, creditcard, handmatig overboeken en voor België met Bancontact.
Kan ik veilig betalen bij Brainy Days?
Uiteraard. We werken samen met betaalsysteem Mollie, zij handelen alle betalingen voor ons af.

Bestellen & Leveren

Ik weet mijn track&trace code niet
Je ontvangt een mail met de track&trace link zodra we het pakket hebben verzonden. Ben je deze kwijt of kun je de mail niet vinden, dan kunnen wij de track&trace code voor je opzoeken. Stuur een mail naar hallo@brainydays.nl en dan sturen we ‘m op.
Ik wil mijn bestelling wijzigen
Dit kan, mits we natuurlijk het pakket niet al op hebben gestuurd. Stuur je wijziging zo snel mogelijk naar hallo@brainydays.nl of bel op: +31 (0)20615685 (ma t/m vrij, 10:00-18:00h)
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
We sturen altijd een email als de bestelling af is gerond. Mocht je deze niet hebben ontvangen controleer dan je spambox. Helaas komt het wel eens voor dat de mail daar terecht komt. Kun je de mail daar ook niet vinden, stuur dan een mail naar hallo@brainydays.nl, zodat we je verder kunnen helpen. We sturen ook altijd een mail met de track&trace link zodra je pakket verzonden is.
Ik wil mijn bestelling ophalen
Je kunt je bestelling bij ons ophalen. Tijdens het bestellen kun je kiezen voor “ophalen in showroom” en betaal je geen verzendkosten. Je kunt dan op vaste tijden & op afspraak langs komen om je bestelling op te halen. Ook kun je een bestelling retour brengen.

We zijn open voor pick-up op vrijdag van 14:00 tot 18:00 of op afspraak. Stuur een mailtje naar hallo@brainydays.nl om een afspraak te maken
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Controleer de status van je bestelling via track&trace, hier staat een verwachte leverdatum bij. Staat er dat pakket al is afgeleverd, kijk dan goed of er niet toch een briefje ligt of vraag rond of iemand anders het pakketje niet aan heeft genomen. We versturen sommige pakketjes als brievenbus pakket, dus die passen gewoon door je brievenbus. Mocht je het pakket echt niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van standaard pakketten in Nederland zijn €4,95 en van brievenbus pakketten in Nederland €2,95. Je ontvangt een track&trace code zodra de bestelling is verstuurd. Voor bestellingen boven de €65 is levering in Nederland gratis.

Ruilen & Retourneren

Kan ik een bestelling in de winkel ruilen of terug brengen?
Ja, je kunt langskomen om een bestelling te retourneren of te ruilen. Hiervoor gelden onze standaard retourvoorwaarden.
Hoe kan ik een product terug sturen?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een product terug wilt sturen. Voor retour gelden de volgende voorwaarden:

> Je hebt wettelijk bepaald 14 dagen de tijd om het betreffende product terug te sturen.
> Het product moet nieuw & ongebruikt zijn, waar mogelijk met originele verpakking en labels
> De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.
> Het retour sturen is op eigen risico, dus we raden ten zeerste aan het pakket met track&trace te versturen. Zonder track&trace kan PostNL, of welke andere partij je het mee verstuurd, niets doen als wij het pakket niet ontvangen of als de zending incompleet bij ons aankomt en kunnen wij het dus ook niet vergoeden.
> Noteer op de doos, of leg een briefje in de doos, het bestelnummer zodat we weten om welke bestelling het gaat.

Het pakket kan retour naar:

Brainy Days
Jacob van Lennepkade 296
1053NG Amsterdam

Stuur ons ook een mail naar hallo@brainydays.nl, dan weten we dat het pakket er aan komt en laat ons weten om welke bestelling het gaat.

Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben zullen we binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.
Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag retour
Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben zullen we binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.

Over Brainy Days

Wanneer is de winkel open?
Vanaf 1 februari 2017 is de winkel gesloten en omgebouwd tot onze Brainy studio, zodat we volledig op de webshop kunnen focussen. Je kunt op vaste tijden & op afspraak langs komen om een online order op te halen. Zo bespaar je de verzendkosten en kun je het product ook eerst echt zien. Ook kun je een bestelling retour komen brengen.

We zijn open voor pick-up op vrijdag van 14:00 tot 18:00 of op afspraak. Stuur een mailtje naar hallo@brainydays.nl om een afspraak te maken.
Kan ik bij Brainy Days stage lopen?
Leuke en ambitieuze stagiaires zijn altijd welkom! Doe jij een studie in fashion, grafisch vormgeven of online marketing, stuur ons dan je CV + motivatie op hallo@brainydays.nl en dan nemen we contact met je op!
Kan ik bij Brainy Days werken?
Als jij denkt een goede match met het Brainy Days team te zijn willen we dat graag van je horen! Stuur ons je CV + motivatie naar hallo@brainydays.nl en dan nemen we contact met je op.